Regulamin

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy “Cezari Furniture”, dostępny pod adresem internetowym https://cezarifurniture.pl/ z siedzibą w ul. Wspólna 4, 56-400 Oleśnica, NIP: 8941945369,  adres email: cezarimeble@gmail.com, tel: 690-007-795
  2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep Internetowy.
  3. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej na stronie https://cezarifurniture.pl/
  4. Właściciel Sklepu Internetowego zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Klientów wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się  na stronie https://cezarifurniture.pl/

II. Definicje

Definicje zawarte w regulaminie:

  1. Sklep internetowy “Cezari Furniture”, dostępny pod adresem internetowym https://cezarifurniture.pl/ z siedzibą w ul. Wspólna 4, 56-400 Oleśnica, NIP: 8941945369,  adres email: cezarimeble@gmail.com, tel: 690-007-795
  2. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem  https://cezarifurniture.pl/, prowadzący działaność polegającą na sprzedaży łóżek oraz akcesoriów meblowych na terenie Polski.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu, w tym Konsument jak i Przedsiębiorca.
  4. Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.
  5. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji, informację o zapisanych adresach pocztowych oraz adresie email.
  6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
  8. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  9. Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
  10. Rejestracja – dobrowolne  podanie danych przez Klienta Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu.

III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera, Safari,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,
  4. zainstalowany program Adobe Flash Player.
  1. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach Sklepu Internetowego. Pliki cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem Internetowym a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.

Realizacja zamówień

  1. Sklep Internetowy jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
  2. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi. Wiadomość zawiera informację w postaci: numeru i data zamówienia, danych zakupionego towaru, cenę i sposób zapłaty, miejsce, sposób i koszt dostawy.
  3. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Klienta, Klient powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail lub skontaktować się z infolinią ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy prześle Klientowi skorygowaną treść proponowanej umowy.
  4. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  5. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
    • wybór towarów i opcji dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
    • podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy;
    • wybór formy dostawy i płatności;
    • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „Kupuję i płacę”;
    • odebraniem potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta;
    • zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie na adres e-mail podany do zamówienia.
  1. Zamówienia można również składać poprzez:

Forma płatności

  1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:
    • płatności ratalnej
    • za pobraniem
    • przelewem tradycyjnym na konto Sklepu Internetowego.

Dostawa

  1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu Internetowego, są to:
    • Odbiór osobisty.
    • Dostawa zamówienia pod wskazany w zamówieniu adres.
  1. Klient ma możliwości odebrania towaru osobiście pod adresem: ul. Wspólna 4, 56-400 Oleśnica
  2. Klient pokrywa koszty dostawy.
  3. Klient ma do wyboru cztery rodzaje wysyłki:
    • Dostawa pod wybrany adres: czas realizacji zamówienia z dostawą wynosi 7-30 dni roboczych
  1. Dostawy odbywają się w dni robocze oraz weekendy, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 6-23. W wolne dni od pracy dostawy również mogą być realizowane. Termin dostawy wyznacza firma przewozowa i nie ma możliwości umówienia się na konkretny termin.
  2. Klient w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.

Reklamacje i zwroty 

  1. Towar nabyty w sklepie internetowym CEZARI FURNITURE produkowany jest na indywidualne zamówienie klienta.  Zakupiony towar nie podlega możliwości zwrotu.
  2. W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z opisem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o postępowanie według poniższych zaleceń:

Prosimy o mailowe zgłoszenie reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: cezarimeble@gmail.com Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep wiadomości. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony.

X