I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy “Cezari Furniture”, dostępny pod adresem internetowym https://cezarifurniture.pl/ z siedzibą w ul. Wspólna 4, 56-400 Oleśnica, NIP: 8942925498, adres email: cezarimeble@gmail.com, tel: 690-007-795
- Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep Internetowy.
- Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej na stronie https://cezarifurniture.pl/
- Właściciel Sklepu Internetowego zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Klientów wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się na stronie https://cezarifurniture.pl/
II. Definicje
Definicje zawarte w regulaminie:
- Sklep internetowy “Cezari Furniture”, dostępny pod adresem internetowym https://cezarifurniture.pl/ z siedzibą w ul. Wspólna 4, 56-400 Oleśnica, NIP: 8942925498, adres email: cezarimeble@gmail.com, tel: 690-007-795
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://cezarifurniture.pl/, prowadzący działalność polegającą na sprzedaży łóżek oraz akcesoriów meblowych na terenie Polski.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu, w tym Konsument jak i Przedsiębiorca.
- Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.
- Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji, informację o zapisanych adresach pocztowych oraz adresie email.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
- Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
- Rejestracja – dobrowolne podanie danych przez Klienta Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu.
III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera, Safari,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,
- zainstalowany program Adobe Flash Player.
- Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach Sklepu Internetowego. Pliki cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem Internetowym a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
Realizacja zamówień
- Sklep Internetowy jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
- Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi. Wiadomość zawiera informację w postaci: numeru i data zamówienia, danych zakupionego towaru, cenę i sposób zapłaty, miejsce, sposób i koszt dostawy.
- Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Klienta, Klient powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail lub skontaktować się z infolinią ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy prześle Klientowi skorygowaną treść proponowanej umowy.
- Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Klient składa zamówienie w następujący sposób:
- wybór towarów i opcji dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
- podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy;
- wybór formy dostawy i płatności;
- zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „Kupuję i płacę”;
- odebraniem potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta;
- zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie na adres e-mail podany do zamówienia.
- Zamówienia można również składać poprzez:
- wysłanie wiadomości e-mail na adres: cezarimeble@gmail.com
Forma płatności
- Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:
- płatności ratalnej
- za pobraniem
- przelewem tradycyjnym na konto Sklepu Internetowego.
Dostawa
- Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu Internetowego, są to:
- Odbiór osobisty.
- Dostawa zamówienia pod wskazany w zamówieniu adres.
- Klient ma możliwości odebrania towaru osobiście pod adresem: ul. Wspólna 4, 56-400 Oleśnica
- Klient pokrywa koszty dostawy.
- Klient ma do wyboru cztery rodzaje wysyłki:
- Dostawa pod wybrany adres: czas realizacji zamówienia z dostawą wynosi 7-30 dni roboczych
- Dostawy odbywają się w dni robocze oraz weekendy, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 6-23. W wolne dni od pracy dostawy również mogą być realizowane. Termin dostawy wyznacza firma przewozowa i nie ma możliwości umówienia się na konkretny termin.
- Klient w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
Reklamacje i zwroty
- Towar nabyty w sklepie internetowym CEZARI FURNITURE produkowany jest na indywidualne zamówienie klienta. Zakupiony towar nie podlega możliwości zwrotu.
- W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z opisem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o postępowanie według poniższych zaleceń:
Prosimy o mailowe zgłoszenie reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: cezarimeble@gmail.com Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep wiadomości. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony.